Verona – orasul lui Romeo & Julieta

Una dintre cele mai cunoscute opere ale lui William Shakespeare este cu siguranta Romeo si Julieta”, o tragedie despre lupta celor doi indrăgostiti impotriva destinului. O poveste de dragoste tipică renasterii. Actiunea se petrece in Verona, de aceea si interesul turistilor pentru acest oras. Incărcătura emotională se simte la tot pasul. Desi nu am prins noi o vreme tocmai bună de plimbare fiindcă ploua am ales să batem străzile in lung si lat in căutarea obiectivelor turistice emblematice pentru Verona, si nu sunt putine.

     Prima locatie pe care am vizitat-o a fost Arena di Verona, un amfiteatru impresionant unde in fiecare an au loc concerte, datorită acusticii exceptionale. Mai multe detalii găsiti intr-un post anterior https://mesmerizinggirl.wordpress.com/2013/02/22/arena-di-verona/ .

Arena di Verona
Arena di Verona
Arena di Verona
Arena di Verona
Arena di Verona
Arena di Verona

       De aici ne-am indreptat spre Muzeul Castelvecchio, care este la 5 minute de mers pe jos de la Arena di Verona, fiind situat pe malurile râului Adige.  „Castelul Vechi” este un castel de basm cu turnuri și turnulețe de cărămidă, o locatie de vis pentru o nunta ca-n povesti  ( aviz amatoarelor 🙂 ).

Castelvecchio
Castelvecchio
Castelvecchio
Castelvecchio

Castelvecchio
Castelvecchio
Castelvecchio
Castelvecchio
Castelvecchio
Castelvecchio

Castelvecchio
Castelvecchio

Verona
Verona
Verona
Verona

Plimbandu-ne pe străzi am ajuns şi la biserica principală a oraşului, Domul din Verona ce se mândreşte că are uşile şi portalul originale.

Duomo di Verona
Duomo di Verona

Bineinteles că nu am ratat punctul de atractie cheie al Veronei, şi anume, casa Julietei. Multi turişti, zarvă multă, am vizitat casa/ muzeul, am facut poze de la balcon, cu statuia Julietei, dar ne-am retras rapid pentru a descoperi şi alte frumuseti ale Veronei.

Julieta
Julieta

Balconul Julietei
Balconul Julietei

      A urmat o plimbare pe frumoasele străzi, intr-o atmosferă romantică si o cina demnă de un 14 februarie memorabil in orasul iubirii.

Verona
Verona
Verona
Verona
Verona
Verona
Verona
Verona
Verona
Verona

Desi acest articol vine cu intarziere, la cat este Italia de frumoasă, mai bine mai tarziu decat niciodată!

Love,

A.

Foto credit: Barcan Cristian

Lasă un comentariu