Salata Caesar

Revin pe blog cu o retetă usoară și delicioasă: salata Caesar. Stiu ca ar fi mers mai bine intr-o zi de vara, dar este ideală pentru prânz sau o cina mai usoară alături de un pahar de vin alb, asta in zilele când nu luati prânzul la birou. Eu am facut-o in weekend cand am mai mult timp la dispozitie pentru a găti și a lua masa impreună cu cei dragi.

Revenind la rețetă, avem nevoie de:

  • salată rucola sau verde
  • 300 grame piept de pui
  • 6 -7 roșii cherry
  • parmesan
  • 5-6 bucăți de anșoa
  • pesmet
  • 1 ou
  • sare
  • piper
  • crutoane

Pentru dressing:

  • 2-3 linguri ulei de măsline
  • 1 lingură muștar
  • 1 lingură iaurt / smântână
  • 2-3 linguri zeamă de lămaie
  • 2 bucăți anșoa marunțite

Cum se prepară:

1. Eu am făcut pieptul de pui la cuptor, l-am tăiat fâșii și l-am dat prin ou și apoi prin pesmet. L-am pus intr-o tavă pe hartie de copt și l-am lăsat cam 10-15 minute la 180 grade.

2. Intre timp preparăm dressingul folosind toate ingredientele menționate.

3. Intr-un bol mare amestecăm salata rucola/ verde, adaugăm roșiile cherry tăiate in două, pieptul de pui, bucățile de anșoa, crutoanele, turnăm dressingul și presărăm parmesan.

Cam asta a fost tot, foarte simplu și rapid și cu puține calorii.

Dacă sunteți la birou și sunteti in pană de idei privind masa de pranz vă recomand să vizitati portalul FoodPanda.ro, care facilitează și gestionează livrările la domiciliu/ birou. Cu FoodPanda aveți la dispoziție o gamă variată de preparate specifice bucătăriilor lumii prin meniurile tuturor restaurantelor din zona voastră. Ba mai mult, vă puteți comanda mâncarea preferată instalându-vă aplicația pentru mobil FoodPanda.

Asta a fost tot dragii mei!

Poftă bună!

Love,

A.

Imagine

Imagine

Imagine

Lasă un răspuns

