Light, de vară in plină iarnă ( desert cu zmeură)

Când simt frigul de afară parcă mi-aş dori să mai fie o zi vară, iar pentru că acest lucru este imposibil m-am gândit să fac un desert simplu, uşor, dar absolut delicios pe care il faceam des pe timpul verii.

Pentru 2 porţii avem nevoie de:

8 -10 pişcoturi

200 gr zmeură

200 ml frişcă lichidă

200 ml fresh de portocale ( sau cafea )

Incepem cu prepararea frişcăi conform instrucţiunilor de pe ambalaj, după care o lăsăm la frigider. Apoi pişcoturile le inmuiem in fresh-ul de portocale sau in cafea ( eu am ales fresh-ul ) şi le rupem in 2 bucăţi, după care le aşezăm in 2 cupe. Peste pişcoturi punem 2 linguri de frişcă şi zmeură, apoi incă un strat de pişcoturi, frişcă, zmeură…şi cam asta a fost tot.

Doar v-am zis că e uşor!

Acest desert merge de minune la masa de Crăciun, care sunt sigură că nu va fi una foarte uşoară 🙂 .Imagine

Vă urez sărbători liniştite, cu multă căldură in suflet!

Love,

A.

Lasă un răspuns

